Friday 20 May 2011

Ilmu+ Bertindak + Rujuk = Kejayaan!!

''tanamkan keinginan untuk berjaya dan nekad untuk tidak menoleh ke belakang. Lihat ke puncak dan berusaha untuk mencapai apa yang di impikan....Ingatlah orang mukmin yang kuat lebih baik dan lebih di cintai ALLAH berbanding mukmin yang lemah"


pepatah atas ni membuat aku lebih cekal dan bersemangat untuk berjaya...

dah banyak buss partner yg dh berjaya walaupun baru 3 bulan involve bizz PB nie...nmpk mcm mustahil kan? suma perkara yg kita buat kena penuh minat dan usaha yang gigih...rezeki xdatang golek2 camtu ja...berkat usaha yg kuat, tawakal, percaya, doa,,,insyaALLAH akan berjaya!!



last month bonus RM10k!! 6 bulan buat business





2 bulan dalam bizz PB dapat title DSM,  income mencecah RM9000.



kalau dorang ni boleh berjaya, kenapa tidak aku, kenapa tidak awak? kenapa tidak kita?


Ilmu+ Bertindak + Rujuk = Kejayaan!!


yang penting TEAMWORK!!!  bizz nie sangat2 berbaloi kalw kita bekerjasama dalam kumpulan. Kejayaan bersama kumpulan. Jangan risau kumpulan ini akan bersama-sama membimbing anda untuk berjaya seperti mereka yang lain.

"Jangan kedekut ilmu atau bersikap hangat2 tahi ayam. Orang yang berjaya dalam hidup adalah mereka yang nampak tujuan dengan jelas dan menjurus kepada tujuan itu "


ingin berjaya, kebebasan kewangan, bebas berbelanja, saving masa depan untuk anak2, dan merubah situasi kewangan anda dan keluarga?



hubungi azura: 

019 6992855



 InsyaALLAH zura akan kongsi rahsia kejayaan mereka bersama anda. Kalau bukan kita sendiri yang akan mengubah nasib diri, siapa lagi??


No comments:

Post a Comment