Thursday 19 May 2011

Mari… mari… mari… Ada berita baik buat para wanita…



Sahabat yang saya hormati,
Jika anda mempunyai suami dan suami anda mengucapkan kata-kata tersebut pada anda ataupun jika anda belum berkahwin kata-kata ini diucapkan pada anda oleh tunang ataupun teman lelaki anda. Jadi saya ingin bertanya…


APA PERASAAN ANDA?


“ Malulah nak jawab…”. Malu-malu pulak… Ok kalau malu tak mengapa kerana saya sudah boleh agak apa jawapannya.


Di dalam hati setiap wanita saya pasti mempunyai keinginan yang tinggi untuk kelihatan langsing dan berseri namun apabila dizahirkan mungkin sebahagian wanita akan berkata ;


“ Mimpi ajelah kalau nak suami saya ucapkan kata-kata tersebut pada saya. Tengoklah badan saya… dah tak boleh nak jadi kurus dah… “


“ Tak percayalah… mana boleh kurus kalau tak makan jamu atau pil diet…”


“ Tak payahlah nak cantik-cantik… akak dah lanjut usia, anak-anak pun dah besar. Nak buat apa kelihatan langsing lagi…”


Inilah pemikiran yang tertanam di minda setengah-setengah wanita hari ini.


NO NO NO NO.....jgn mcm tu dik nun, kita walaupun apa usia pun tetap kena jaga, kalw cik abang xpuji pun...untuk kepuasan diri sendiri okey... self konfiden.


macam cara nak langsing;




jogging




healthy meal




jamu




puasa..


semua tu betul...


TAPI KALAU SEMUATU DI AMALKAN DAN DI TAMBAH PULAK DENGAN PEMAKAINAN PB KORSET..........HASIL DIA LAGGIIIII TERBAEK.


BARU LAH BODY CHANTEK DAN MANTAP.....






macam nie.......dan








ini....








jadi kepada sesapa yang ingin mengalami sendiri keberkesanannya dan berbangga dan yakin dengan bentuk tubuh yang menawan.....sila buzz / sms/ fb   di : 
019 6992855


norazurayahaya@ymail.com




No comments:

Post a Comment