Thursday 19 May 2011

KERJA..KERJA...KERJA

kerja...kerja....kerjaaa...ari2 kerja!!!





penat gilosss... 
arini 2nd day aku pegi kerja lps 5 bulan cuti sakit...huhu. aku accident patah betis, masuk besi...dok ada 6 skru dlm aku punya betis skrg...doc kata max besi tu 2taun...kalw tulang aku dh fully recover xyah tggu 2taun dh leh buang besi tu...tiap2 mggu kena pegi fisio..
2mggu b4 msk keja aku practice jln w/o stick...huru hara gak arr...capik2 camtu..n alhamdulillah skrg aku dh leh jln normal, tp kalw jln laju still look senget :(( 
aku fosio kat loh guan lye hospt.... moto yg aku eksiden tu dh repair rm300 ja...smggu ja sh siap.aku ni??? bil hosp rm12k, 5bulan br leh jln???!! gilosss...hope my kaki will be okey secepat mungkin...dan tak senget sebelah...AMIN...
BUT...
  no high heels  for about 2yrs...huhu...



only flat shoes jer okey...


kerja aku ni byk bejalan....sat ke sana, sat ke sini..tapi BESTT. kira selesa la pki kasut cenggini kan..chanteks hapa kan kawn2? 
thx kat clerk2 aku n other officer yg bg semangat..korang mmg best....byk bantu aku.paham2 la aku br msk keja 4ln, pastu eksiden cuti 5bulan..konfem la msk2 ja aku blurr2 lupa byk benda...aku kena byk study balik..untuk prestasi keja yg lebih cmerlang...cewahhhh



buat kerja apa pun mmg kena ada teamwork..kerja sama baru menjadi...konfem xjadi kalau sorang2...sharing idea tu baguss...byk manfaat..yg pnting jgn kedekut ilmu. org yg berjaya dlm idup ni adalh mereka yg nmpk tujuan dgn jelas dan menjurus kpd tujuan tu..ada betool kah? kita ni xpenah lari dr melakukan kesilapan kan..? sebaiknya tu...banyakkan memuji dari mengkritik.



 




2 comments:

  1. kelako jugak hang ni.moga success dalam rumahtangga kerjaya n bisnes.

    ReplyDelete