Sunday 22 May 2011

jom ke gym...

pagi yg gelap, kini sudah terang...

pagi2 td xda buat apa, aku p gym...turun bawah ja....


hahah muka penat..siot ja.tgkp gmbo sndiri ja..mr hubby keja :(


aku cycling ja..kaki aku lum boleh aktiv sport lagi...doc kata dlm setaun camtu br leh kot. tapi lps 2taun dh kena operate lg sekali pulak buang besi yg dok tanam dlm kaki aku tu..hadoiiyaii  bila lah pulak nk betul2 boleh okey ntah...

during 2hours++ kat gym tuh, aku pakai my MAGIC PB corset...sebelum ni xpenah try time gym...memang selesa sgt...tak rasa sesak nafas pun.. lagi banyak aku berpeluh dari biasa...lps ni leh pakai lagi...

lps abes gym...smpat lgi aku begambar berlatar belakangkan bukit bendera...korang enjoy dulu view dr rumah aku nih..




sesampai ja umh trs aku sediakan menu diet aku...


selain dr mkn lactolite...aku jugak ambil bio protein (cosway)...bagus diet dgn protein, otot pejal, kalw kita dh kurus dh susah nk gemuk balik.



bancuh 1 scoop


shake..shake...shake


 and.....drink.yummy...good for health and beauty!!





2 comments:

  1. berkesan eh bio protein tu? ada gak beli, tpi blum cuba lgi..

    ReplyDelete
  2. wow.. gabungan yang bagus. exercise dan pemakanan.. keep it up!!


    jemput datang blog saya..
    http://vitaminformeandyou.blogspot.com/

    ReplyDelete